Jumaat, 1 Januari 2021

SELAMAT TAHUN BARU 2021!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua!

Apa khabar semua? Sudah masuk tahun baru ni! Apa azam kalian semua? Apapun azam kalian semua, moga ianya dipermudah dan terlaksana!

Bermula tahun lalu, tahun 2020 merupakan sesuatu yang mencabar bagi kita semua kerana Covid19. Macam-macam yang telah kita lalui. Antaranya duduk rumah berbulan-bulan. Sudah pasti sangat mencabar bagi para extrovert kan? Ada yang mengambil peluang ini untuk habiskan masa bersama keluarga, belajar benda baru dan sebagainya. Lagi? Pengalaman kena swap test. Ya, Cik TK pun pernah kena sekali. Ada juga yang ekonominya terjejas. Moga dipermudahkan rezeki kalian semua.

Dengan cara hidup norma baru yang mana kita semua harus mematuhi SOP yang telah ditetapkan seperti memakai pelitup muka, sentiasa jaga jarak, selalu basuh tangan atau guna hand sanitizer dan elakkan kawasan sesak. Harap di tahun baru ini keadaan pandemik ini beransur pulih maka dapatlah kita semua melakukan aktiviti seperti biasa tanpa rasa risau.


18 ulasan:

  1. selamat tahun baru. semoga dipermudahkan urusan cik TK untuk tahun ni :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Selamat tahun baru juga awak!!!! Awak juga.. semoga dipermudah segala urusan...

      Padam
  2. happy new year Cik TK! semoga terus maju jaya ^^
    [Garaeki]

    BalasPadam
  3. Salam tahun baru cik TK!! semoga tahun 2021 lebih baik dpd sebelumnya

    BalasPadam
    Balasan
    1. Thanks kakmim!! Selamat tahun baru juga..

      Padam
  4. Selamat tahun baru Cik TK.. semoga di tahun nie kita akan menjadi lebih tabah dari tahun sebelumnya..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Selamat tahun baru juga kak shikin! Moga tahun 2021 ini lebih baik dari yang sebelumnya!

      Padam
  5. Happy new year Cik TK. Semoga tahun 2021 lebih bermakna buat kita semua.. Aaminn

    BalasPadam
    Balasan
    1. Amiinnn.. Happy new year juga kak fiza!!!

      Padam
  6. Masih dalam bulan yg sama cuma lewat 15 hari untuk wish kat cik TK :)
    Selamat Tahun Baru 2021 Cik TK..moga apa yg dihajati pada tahun ini,
    mudah mudahan akan tercapai ya :) Take care Cik TK :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe masih januari kak shida!!! thanks kak shida!!! same goes to you! ヾ(≧▽≦*)

      Padam

Dipersilakan kepada semua untuk tinggalkan komen dan pendapat korang di sini. Nak tinggalkan jejak di sini pun boleh! Nanti Cik TK blogwalking ke sana ya!