Advertisement

WW 2021/33: BERTAMBAH LAGI!!!!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Sometimes I just can't control the urge to buy this.

So how?


Cerita sebelumnya: Stationery haul  |  Washi tape holder

Not just this!

It is even these items!

Hukhukkkkk...

@ciktk

Pertama kali buat video unboxing! Stiker dan paper untuk journalling!! ##unboxing ##journaling ##stickers ##shopeecheck ##stationeryhaul ##vintage ##fypシ

♬ Pieces (Solo Piano Version) - Danilo Stankovic
@ciktk

It's a mini haul this time!! ##fypシ ##stikers ##creative ##papercraft ##minihaul ##stationeryhaul ##shopeecheck ##unboxing ##rewardformyself

♬ Acoustic guitar live performance Gentle and nimble in nature(1007339) - Melonest

Catat Ulasan

12 Ulasan

  1. lepas ternampak pasal washi tape tu, akak pun terbeli jugak... mudah terpengaruh betul kan

    BalasPadam
  2. eh...kenapa anak dara ammi tak pernah mintak2 benda2 girlish camni ye?? kene siasat ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe minat semua orang lain lain ni ammi...

      Padam
  3. rs mcm nk beli jgk.. sbb comel.. ahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe banyak tempat boleh cari ni awak, banyak lagi yang comel2... kat daiso, kaison, mr. diy, shopee etc

      Padam
  4. Mujur tak terpengaruh huhuhuhu...

    BalasPadam
  5. Comel belaka, memang menggoda!
    Bagus cikTK rajin buat jurnal.

    BalasPadam
  6. kak shida pun x terfikir nk ade semua ni..mgkin sbb xde masa kot..dulu2 masa keje ofis..rajin ade semua ni cik TK..

    BalasPadam

Jangan malu-malu untuk tinggalkan komen dan jejak ya! Nanti Cik TK blogwalking ke blog korang pula!