Advertisement

DAPAT HADIAH DARI BLOGGER DUNIA SEBENAR SHIDA!

Assalamualaikum dan salam sejahtera.


Ini sebenarnya kisah petang semalam... Balik rumah saja terus adik kata, "Fa ni ada surat". Cik TK pun macam rasa pelik sekejap. Surat apa pula ni? Sebab memang jarang betul dapat surat. Sekali tengok ada nama Cik TK situ. 


Lepas tu baru teringat, mesti ini adalah hadiah dari blogger Shida! Hadiah ini adalah untuk pemenang Geng Kuat Komen pada bulan Ogos yang lalu. Excited pula, terus Cik TK buka sampul dan hadiahnya adalah seperti dibawah. Tadaaa!



Mask dan mask extender! Comelnya! Comel sangat-sangat! Nanti pergi kerja Cik TK boleh terus pakai! Terima kasih!!! Semoga murah rezeki Shida! Kepada semua yang sedang membaca ini, jemput-jemputlah singgah ke blog Dunia Sebenar Shida ya! Mana tahu rezeki kalian pula selepas ini!



Catat Ulasan

26 Ulasan

  1. Cantiknya extender! Moga tambah meriah dunia blogger dengan kunjungan dan komen rakan-rakan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Marilah kita ramai2 meriahkan lagi dunia blogger!

      Padam
  2. cantiknya extender mask tu. tahniah cik TK :)

    BalasPadam
  3. Alhamdulilah..tahniah cik TK

    BalasPadam
  4. Murah rezeki, tahniah.
    Cantik warna pink, Diana dapat merah dan Syazni dapat kebiruan. Tahniah kepada semua penerima.
    Semoga yang member juga akan bertambah murah rezeki.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih awak!! Semoga murah rezeki semua!

      Padam
  5. Saya pun tidak sangka dapat hadiah hari ini.
    Tahniah memang seronok dapat.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tahniah pada awak juga dapat telekung! Semoga murah rezeki si pemberi!

      Padam
  6. Tahniah !! Cantik extension , berguna ni . jimat duit beli mask

    BalasPadam
  7. Tahniah Cik TK.. semoga awak dan si pemberi akan dikurniakan rezeki yang melimpah ruah..

    BalasPadam
  8. Wow tahniah.. sweet sgt color extender tu

    BalasPadam
  9. Alhamdulillah..Cik TK dah terima..tq sgt2 sudi singgah dan komen blog shida..
    moga jalinan ukhwah kita berkekalan AMin :)

    BalasPadam

Jangan malu-malu untuk tinggalkan komen dan jejak ya! Nanti Cik TK blogwalking ke blog korang pula!