Rabu, 19 Ogos 2020

WORDLESS WEDNESDAY 20#8: PERCUBAAN YANG GAGAL?


Topi baby dah siap.

Tapi...

Terbesar, walaupun dah ukur..

Nak kecilkan, tapi...

Mereka kata tak perlu, tunggu besar sikit nanti baru boleh pakai.

Haih~




14 ulasan:

  1. kait sendiri ka?
    wowwww pandainyaaa

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aah kait sendiri.. baru belajar ni atie..

      Padam
  2. Besar pun takpe, cantik je tu wak. Sama macam adik saya, nak buat baju untuk anak buah dia tapi terbesar..takpe, kan boleh pakai jugak bila anak dah besar nanti. Btw cantik tau topi tu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Thanks awak.. tapi itulah.. kena tunggu dia besar sikit...

      Padam
  3. heheheh tak gagal, kalau gagal tak jadi rupa topi tau

    BalasPadam
  4. x pe terbesar sikit... bleh pakai lama nnt ;-)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul juga tu anies.. nanti tunggu dia besar sikit baru boleh pakai

      Padam
  5. Cantik hasil kejadiannya. Ye sikit masa lagi boleh pakai dah tu, Inshaa Allah :)

    BalasPadam
  6. besar pada ukur lilit ke? kalau takat panjang je..mungkin boleh lipat kat bahagian bawah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aah pada ukur lilit.. mungkin beberapa bulan lagi boleh pakai

      Padam
  7. Bijak... tunggu besar je.... hehehe

    BalasPadam

Jangan malu-malu untuk tinggalkan komen dan jejak ya! Nanti Cik TK blogwalking ke blog korang pula!