Rabu, 4 November 2020

WORDLESS WEDNESDAY 20#20: KENYANG TAPI MASIH ADA RUANG





Nota kaki: Selalu berlaku... Haih~


30 ulasan:

  1. Betul2 kalau disuap terus nganga.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Rasanya majoriti macam itu. Lagi-lagi untuk dessert!

      Padam
  2. Balasan
    1. Tak jadikan contoh, sebab dah jadi habit. Eh kantoi!

      Padam
  3. Hahaha lagi lagi kalau mak masak, bila dah kenyang tapi punya sayang tu gigih habiskan semua lauk

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul. Lagi masakan mak adalah yang paling sedap!

      Padam
  4. dessert is different compartment :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. compartment appetizer, compartment main course, compartment dessert.. heheheee

      Padam
  5. hahaha.. so true.. dah kenyang pun kadang masih ke dapur mengintai2 apa yg boleh dimakan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Lebih kepada nak kunyah-kunyah je sebenarnya kan?

      Padam
  6. Tetap ada ruang lagi selalunya :)

    BalasPadam
  7. hahahha ! aduhai sama la kite :)

    BalasPadam
  8. Kadang kala je terjadi pada saya. hahaha..kalau dah full memang tak larat melainkan makanan favourite

    BalasPadam
    Balasan
    1. Haha makanan favourite sentiasa ada ruang kan! 😁

      Padam
  9. Hahaaa... ini selera punya pasal. Samalah kita.

    BalasPadam
  10. heheee..situasi PKPB kah...hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Haha yang ni kan.. tak pkpb pun sama ni... 😅😅😅

      Padam

Jangan malu-malu untuk tinggalkan komen dan jejak ya! Nanti Cik TK blogwalking ke blog korang pula!