Selasa, 17 November 2020

DAPAT CENDERAHATI DARI BLOGGER NORHIDANA

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Masa Cik TK  baru balik dari beli barang tadi Cik TK ternampak ada sampul surat dekat peti pos. Tengok nama untuk Cik TK dan sampul tu ada 'isi', eh mesti dari Kak Dana ni sebab teringat hari tu Kak Dana ada minta alamat dan kata nak hantar hadiah sebagai tanda terima kasih selalu berkunjung ke blognya. Touching kejap! Terima kasih Kak Dana! 

cenderahati dari kak dana

Setelah settle barang-barang semua dibawa masuk kerumah dan siap dikemas maka Cik TK pun buka sampul ini dan terdapat 2 unit mask extender yang cantik dan comel! Sudah tentu ini dari hasil tangan Kak Dana, kalau nak tahu Kak Dana ni pandai seni jahitan manik. Cantik-cantik hasilnya! Bolehlah intai-intai di blognya! Bukan itu sahaja, Kak Dana juga banyak berkongsi resepi yang menarik dan juga kisahnya bersama anaknya Aiyan, kucing-kucingnya dan tanamannya.

Selain mask extender tadi, terdapat juga tasbih dengan gabungan warna kegemaran Cik TK iaitu merah dan hitam. Juga ada sentuhan warna emas sikit. Cantik! Alhamdulillah dan insyaAllah tak akan sia-sia pemberian kak Dana. Cik TK amat menghargainya! Terima kasih sekali lagi!

Untuk mereka yang belum mengenali blogger Norhidana Miswan, boleh la singgah ke blognya dan ikuti kisahnya! 



31 ulasan:

  1. Alhamdulillah..cantik tasbih kaler merah..

    BalasPadam
  2. Tahniah cik TK, seronoknya ada orang bg hadiah. :)

    BalasPadam
  3. alhamdulillah, murah rezeki :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah.. moga murah rezeki kak dana..

      Padam
  4. Tahniah .. bstnya dapat hadiah!
    Alhamdulillah.. semoga dimurahkan rezeki selalu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Amiinn.. semoga dimurahkan rezeki kita semua..

      Padam
  5. Alhamdulillah
    Semoga murah rezeki Dana

    BalasPadam
  6. alhamdulillah , semoga ukhawah antara kita akan kekal berpanjangan , in shaa allah.

    BalasPadam
  7. Alhamdulillah..Tahniah. ramai dapat hadiah comel dan bermanfaat dari kak dana ni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah.. moga murah rezeki kak dana..

      Padam
  8. Tahniah Cik TK. Kenangan indah dapat hadiah dari rakan blogger. Selamat berblogging.

    BalasPadam
  9. Tahniah CIk TK :)
    shida pun dapat juga yg sama hehe
    cantik kan :)

    BalasPadam
  10. wah dpt present dari dana, nak jugak camne ni huhu ..

    BalasPadam

Jangan malu-malu untuk tinggalkan komen dan jejak ya! Nanti Cik TK blogwalking ke blog korang pula!