Advertisement

OKTOBER SUDAH!!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera!!

Apa khabar semua? Moga semua diluar ini sihat-sihat belaka dan berada dalam keadaan yang baik sentiasa. Kebelakangan ini Cik TK jarang update dan jarang blogwalking. Agak sibuk sikit bulan lepas. Moga bulan ini ada banyak kesempatan untuk up entri dan ziarah singgah ke teratak rakan-rakan blogger yang lain.

Oh ya! Mungkin ada yang perasan Cik TK baru buat IG untuk blog Cik TK ni. Saja Cik TK tak campurkan dengan akaun personal sebab sebenarnya ramai orang disekeliling Cik TK yang tak tahu Cik TK ada blog. Sesiapa yang sudi silalah singgah dan follow IG Cik TK ya! Kalau ada yang perasan, Cik TK baru balik dari Terengganu. Ada masa nanti Cik TK update.   

Hehe bulan ni Oktober. Oktober bermaksud Halloween. Bukan Cik TK sambut. Tapi bulan ini banyak benda yang Cik TK suka. Seperti contoh, bulan ini kebiasaannya banyak filem atau movie hantu. Lepas tu di mana-mana akan ada tema halloween. Contoh sekarang di sesetengah kedai di mall akan kelihatan barang-barangan tema zombi, tengkorak dan sebagainya. Jadinya Cik TK cuci mata sebab memang minat dengan benda-benda macam tu. 

october!

Oh ya, risau juga ni melihatkan kes Covid19 yang semakin mencanak naik sekarang ini marilah kita semua berdoa agar PKP tidak terjadi sekali lagi kerana ianya memang akan memberi kesan kepada banyak pihak terutama dari segi ekonomi. Marilah kita semua tetap patuh pada SOP yang telah disediakan untuk kebaikan semua.



Catat Ulasan

8 Ulasan

  1. hope october will be the best for each of us kan Cik TK...
    take care tau....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hope so like that... Awak pun take care ya atie!

      Padam
  2. Sekejap aje dah October.. pls be nice October

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tahun ni terasa semuanya sekejap je. Huhuuuu

      Padam
  3. cakap pasal halloween..husben shida citer..pagi kemarin..

    ada budak ni pergi pasar dgn ibu dia..umur lgkungan 5 6 tahun kot..husben shida ni ada jual labu mmg husben letak tggi labu tu bg org nampak..skali bdk kecik tu..pgil mak dia..ckp..mak tgk tu ada halloween hahahaa..husben gelak bdekah, ibunya kata penanngan tgk kartun omputih hahaaa ^_^

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha memang pengaruh orang putih ni! banyak kaitkan labu dengan halloween. jack o lantern kan

      Padam
  4. kotak halloween saya buat cik TK dah tengok kan....terima kasih dtg singgah!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehe sudah! Cuya memang kreatif!! Thanks juga sudi singgah!!!

      Padam

Jangan malu-malu untuk tinggalkan komen dan jejak ya! Nanti Cik TK blogwalking ke blog korang pula!