Rabu, 17 Jun 2020

WORDLESS WEDNESDAY 20#1: KUCING YANG SINGGAH UNTUK TIDUR

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Hari ni keluar rumah terjumpa kucing ni tengah tidur. Lagi. Selalu dia singgah untuk tidur. Hampir setiap hari. Tapi tak apa. Comel tengok dia tidur. 

Tapi hari ini tengok macam ada kesan luka pada hidung dan mulut dia... Mungkin dia bergaduh dengan kucing lain... Eh, entah kenapa Cik TK cerita pasal kucing hari ini. Sampai sini saja dulu... Jumpa lagi entri akan datang!

kucing tidur





10 ulasan:

  1. Balasan
    1. tu la.. Cik TK pun tak nak kacau dia tidur. jumpa tengah tidur tu Cik TK biarkan saja

      Padam
  2. kesiannya kucing tu, rumah akak mmg ada kucing menumpang... depan rumah memang sediakan makanan kucing dan air, mana-mana kucing boleh singgah makan... sampaikan ada seekor kucing tu dah berumah kt depan rumah... takpelah jnji dia tak masuk rumah dah buat sepah dia duduk la luar rumah je

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wah.. baiknya awak... bertuah kucing-kucing tu..

      Padam
  3. Balasan
    1. Tak dapat nak bela... ada yang tak boleh ngan kucing dalam rumah.. huhu

      Padam

Dipersilakan kepada semua untuk tinggalkan komen dan pendapat kalian di sini. Nak tinggalkan jejak di sini pun boleh! Nanti Cik TK blogwalking ke sana ya!