Selasa, 12 Julai 2011

LAWAK: AYAM BAKAR KE BAKAR AYAM?

Assalamualaikum dan selamat pagi pembaca sekalian... Lama sudah aku tak update... huhu~ Agak sibuk sikit... Jadi agak jarang buka lappy aku ni... 

Oh ya, mulai entry ini aku akan mula menggunakan nama panggilan Cik TK (cara sebutan 'ti-kay') ya!

Tak dapat dinafikan, mesti ramai di antara korang ni suka makan ayam bakar kan?

Hari ni Cik TK nak kongsi satu resepi mudah untuk masak ayam bakar... 

Bahan-bahannya mudah saja... Korang cuma perlukan dua bahan, iaitu ayam dan api... (Uik?? Biar betul? hehe~)

Kemudian lakukan seperti yang ditunjukkan dalam gambar di bawah!



Okay... maaf ya! Cik TK cuma melawak je... tengah bosan ni... hihi~

sumber: lawak.net

4 ulasan:

  1. keciannye ayam tu. kepanasan!

    BalasPadam
  2. aih2..kesian ayam2 tuu..
    kenapa dia org bakar mcm tu
    nampak kejam..

    BalasPadam
  3. Black Winter >> tu la..! cian kat ayam tu kan...

    Bui Junaidi >> memang kejam! dosa tu, menyiksa binatang...

    Sunah Sakura >> kalo ikut kat gambar tu, mcm bakar hidup2... tp jgn la nnt awak g bakar ayam mcm tu psl teringin sgt nak mkn ayam bakar ek... cian kat ayam tu...

    BalasPadam

Dipersilakan kepada semua untuk tinggalkan komen dan pendapat kalian di sini. Nak tinggalkan jejak di sini pun boleh! Nanti Cik TK blogwalking ke sana ya!