Selasa, 12 Julai 2011

LAWAK: AYAM BAKAR KE BAKAR AYAM?

Assalamualaikum dan selamat pagi pembaca sekalian... Lama sudah aku tak update... huhu~ Agak sibuk sikit... Jadi agak jarang buka lappy aku ni... 

Oh ya, mulai entry ini aku akan mula menggunakan nama panggilan Cik TK (cara sebutan 'ti-kay') ya!

Tak dapat dinafikan, mesti ramai di antara korang ni suka makan ayam bakar kan?

Hari ni Cik TK nak kongsi satu resepi mudah untuk masak ayam bakar... 

Bahan-bahannya mudah saja... Korang cuma perlukan dua bahan, iaitu ayam dan api... (Uik?? Biar betul? hehe~)

Kemudian lakukan seperti yang ditunjukkan dalam gambar di bawah!



Okay... maaf ya! Cik TK cuma melawak je... tengah bosan ni... hihi~

sumber: lawak.net

4 ulasan:

  1. keciannye ayam tu. kepanasan!

    BalasPadam
  2. aih2..kesian ayam2 tuu..
    kenapa dia org bakar mcm tu
    nampak kejam..

    BalasPadam
  3. Black Winter >> tu la..! cian kat ayam tu kan...

    Bui Junaidi >> memang kejam! dosa tu, menyiksa binatang...

    Sunah Sakura >> kalo ikut kat gambar tu, mcm bakar hidup2... tp jgn la nnt awak g bakar ayam mcm tu psl teringin sgt nak mkn ayam bakar ek... cian kat ayam tu...

    BalasPadam

Jangan malu-malu untuk tinggalkan komen dan jejak ya! Nanti Cik TK blogwalking ke blog korang pula!