Isnin, 23 Mei 2011

MENCIUM KATAK, JADILAH PUTERA KACAK!

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Sejak kita semua kecil lagi kita semua telah didedahkan dengan pelbagai kisah-kisah dongeng... dan terdapat sebuah kisah dongeng seperti kisah putera katak di mana katak itu akan bertukar menjadi seorang putera yang kacak setelah menemui cinta sejatinya. tahu kan kisah tu...? jangan kata korang tak tau pulak ek...

Bertukarlah kepada putera yang kacak wahai katak.... 
Opss... ini semestinya bukan putera katak... haha! 


tapi itu adalah cerita dalam kisah dongeng, yang mana biasanya.... ada penamat yang bahagia bukan?

macam mana pula kalau akhirnya perkara lain yang berlaku?

sila klik untuk tumbesaran! 

erk....

p/s: Cik TK ni tak berapa suka dengan katak, walaupun dah selalu 'berurusan' dengan katak... sebab jurusan Cik TK ni memerlukan Cik TK 'bermain' dengan macam-macam jenis haiwan... Tapi walau apapun, Cik TK tetap suka dengan katak-katak kat bawah ni...! 

keroro gunso! 

3 ulasan:

Dipersilakan kepada semua untuk tinggalkan komen dan pendapat kalian di sini. Nak tinggalkan jejak di sini pun boleh! Nanti Cik TK blogwalking ke sana ya!