(   ̄)y―oo0O0O〇○**

Sunday, 9 June 2013

20 MARKAH. DEM!

Final Exam.

First paper.

Masuk dewan exam.

Tulis butiran diri pada answer sheet.

Baca doa.

Ready nak jawab exam.

Buka kertas exam.

Tengok soalan pertama (part wajib jawab).

“Bagi definisi ENSO”

Tergamam…

Apa ni?

ENSO tu apa?

“Terangkan keburukan ENSO”

HA!?

Apa benda tu pun tak tahu nak explain keburukan pula?

Tak apa, jangan panik.

Tengok soalan seterusnya pula.

“Terangkan proses upwelling dari ENSO dan terangkan kebaikannya pada industri perikanan.”

Apakah!!??

Serius, TK tak tahu apa-apa.

Rasa macam tak pernah belajar langsung benda ni!

Ke TK tak habis baca nota?

Arghh…!

20 markah!

Hilang macam tu je.

Dem!

Akan aku ingat kau sampai bila-bila ENSO!



p/s: ENSO = El Nino Southern Oscillation. Grrr…
UPDATE = Perkataan ENSO tu memang tak wujud dalam nota. Puas cek dah!

No comments: