(   ̄)y―oo0O0O〇○**

Monday, 8 August 2011

SAYA BERMUSUH DENGAN..... AZLIA MJ

TK sudah ada musuh! Eh? Macam mana pula boleh ada musuh ni? Hehe~ Beberapa hari yang lepas TK ada join Sarjan Keroro punya segmen ... Segmen 'Jom Cari Musuh'... 

Dan hasilnya, TK dipasangkan dengan Azlia Mj. Erk? Dipasangkan? Aneh pula bunyinya. Jangan fikir bukan-bukan ya. TK bukan lesbian. Hahaha! Apapun, terima kasih Sarjan Keroro! 

Nak berkenalan dengan musuh TK ni? Apa lagi?! Jom kita semua terjah musuh TK ni! Azlia Mj.



Azlia Mj : Hmm... Awak, kita nak buat apa pula lepas ni?

12 comments:

Si Pujangga said...

wah game perang ape?? haha..

TK said...

Si Pujangga >> urm... counter strike? haha... gurau je... jangan marah ya!

Dalin said...

selamat bermusuh ye~!!!

Salam kenalan~!!! ^_^

TK said...

Dalin >> Salam kenalan juga~

Panggil aku Han said...

selamat bermusuhan ye...heheh

azlia mj said...

Hye musuh..erk
cukup 40 kali sebut,btol kite jd musuh kang...haaa.
kite buat bodoooh je...haha

sy awk ke ?
aku kau ke ni ?
ngehh

Syazwan Che Deraman said...

puasa nie..jangan cari musuh ok!..
hehehe

Bui Junaidi said...

best jugak segmen tu..hehe..*_*

sergeant keroro said...

hehehe, selamat berjiran XD

Fyzal said...

ada jugak segmen cari musuh ye. ok2. salam kenal tuan blog.

mykhalis said...

gaduh2 manja la nie..ahaks

TK said...

Panggil Aku Han >> hehe~

Azlia Mj >> ok, tak panggil musuh dah... panggil jiran la... sebut byk kali, nnt betul2 kita jd jiran... rumah sebelah menyebelah... hehe~

Syazwan Che Deraman >> ok... faham boss!

Bui Junaidi >> *thumbs up*

Sergeant Keroro >> thanks sarjan!

Fyzal >> salam kenal juga...

mykhalis >> hehe~