Rabu, 7 Julai 2021

WW 2021/24: AHLI BARU

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Kat rumah Cik TK ada ahli baru!

Yang sebelum ni punya dah tak berapa nak ok dah.

Maka, kami pun beli baru.

Pertama kali pakai jenis cordless ni. 

Best juga ya!

Sedutan pun kuat.

Kami beli ni RM299 (harga masa itu) di WOWSHOP.

Pertama kali kami beli barang disana.



20 ulasan:

  1. Wah menarikk ni.. memang tgh cari gak 'kawn baru' ni...

    BalasPadam
  2. best vacuum mcm ni...selalu nmpk dlm kdrama..

    BalasPadam
  3. wahh bestnya dpt geng baru..
    menarik jgk vacum ni..

    BalasPadam
  4. senang nak buat kerja lepas ni bila dah dapat kawan baru..hehe

    BalasPadam
  5. Wah! Kawan barunya banyak membantu mudahkan kerja.

    BalasPadam
  6. Hari hari vacuum rumah lah lepas ni Cik TK hehehe :D

    BalasPadam
  7. Kawan baru yang baik ni. Boleh tolong ringankan kerja rumah :)

    BalasPadam
  8. Wah menarik!! Naseb vacuum kat rumah elok lagi 😆

    BalasPadam
  9. wahhh best tu ada kwn baru😊

    BalasPadam

Jangan malu-malu untuk tinggalkan komen dan jejak ya! Nanti Cik TK blogwalking ke blog korang pula!