Rabu, 28 Julai 2021

WW 2021/29: MACAM YA TAPI BUKAN

Assalamualaikum dan salam sejahtera.


Ni gambar beberapa hari lepas sebenarnya.

Panas sangat rasanya masa tu.

Buka peti sejuk, nampak cincau.

Terus buat air cincau.

Sedapnya rasa...!

Segar terus tekak ni.

Tapi bila tengok warnanya gelap macam ni, macam kopi kan? 



10 ulasan:

  1. bleh cari teh tarik campur cincau��

    BalasPadam
    Balasan
    1. Lama tak layan teh tarik campur cincau!!! Boleh try buat lepas ni!

      Padam
  2. Sedapnya. Sekarang cuaca sangat panas. Memang sedap minum air sejuk..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Lagi air yang menyegarkan macam air cincau, air selasih, air timun... Sedapnya...

      Padam
  3. Tak berapa lama dahulu, perkataan cincau kerap digunakan. Siap dibuat pantun lagi.. Hihi

    BalasPadam
  4. sedapnya cincau!! mmg cincau ni menyegarkan kan? perasan jugak air cincau mmg hitam... hihihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Haha kann warna dia gelap, boleh kelentong orang kata ni kopi o ais 😅

      Padam
  5. Naseb cik Tk ckp air cincau kalau x mmg pikir kopi o jaa 😆😆

    BalasPadam

Jangan malu-malu untuk tinggalkan komen dan jejak ya! Nanti Cik TK blogwalking ke blog korang pula!