Rabu, 25 November 2020

WORDLESS WEDNESDAY 20#24: BERMURTABAK MAGGILAH KITA MALAM TADI

murtabak maggi eh ada kucing
Kalau dah gambar si neko (kucing) ni sah ini Cik TK punya!

murtabak maggi
Ni namanya tak ada kerja kot, main mayonnaise!

layan murtabak maggi ramai-ramai
Sekali buat untuk lima orang malam tadi!


22 ulasan:

  1. Wah seorang satu dapat besar sepinggan.

    BalasPadam
  2. Hahahahah comel, kalau pakai mayonis kewpie memang boleh buat mcm2 bentuk sbb picit je

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul tu kak Dana! Memang ni pakai kewpie yang merah tu. Muncung tajam tapi still kucing tu tak jadi! 😅

      Padam
  3. Wahhh...lama x buat murtabak megi ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. Haha sama!! Ni buat sebab tiba2 teringin!

      Padam
  4. SALAM. Sedap kak murtabak maggi, boleh la menghilangkan kelaparan di malam hari

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wassalam.. hehe alhamdulillah sedap, lagi bila buat sendiri ni ikut selera sendiri kan.. memang syok!

      Padam
  5. Tak pernah makan murtabak maggi. Kena try la ni :)

    BalasPadam
  6. Aduh, lapar pulak perut nie.. Bahan-bahan dah ada, bolehlah cuba buat jugak..

    BalasPadam
  7. Wah! Comelnya muratabak maggi dia... siap berkucing lagi!

    BalasPadam
  8. slalu kalau ammi buat ammi letak dalam acuan telur yg orng slalu guna utk buat telur burger tu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Oh yang tu! Comel-comel la kejadiannya macam tu!! 😆

      Padam
  9. rajin betollah cik TK..lepas ni buat 6 tau..shida nk skali hahaa ^_^

    BalasPadam
    Balasan
    1. Haha sebab ada ramai kat rumah! Hehe boleh boleh.

      Padam

Dipersilakan kepada semua untuk tinggalkan komen dan pendapat kalian di sini. Nak tinggalkan jejak di sini pun boleh! Nanti Cik TK blogwalking ke sana ya!