(   ̄)y―oo0O0O〇○**

Thursday, 13 December 2012

APA NI? AZAM TAHUN BARU?

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua…

Bulan depan dah masuk 2013 kan? Jadi untuk tahun baru yang bakal menjelma ni, TK berazam nak… Eh? Baru tengah bulan Disember ni… Awal lagi la kalau TK nak pasang azam untuk tahun baru yang bakal menjelma ini kan…

Tapi… tak salah kan? Perancangan awal itu perlu. Walau apapun, kita hanya mampu merancang, hanya Dia yang menentukan.

List azam 2013:
  1. Ingin menjadi seorang anak yang baik, soleh, taat, dan sentiasa menjaga nama baik keluarga, serta membahagiakan ibu bapa.
  2. Menjadikan tahun 2013 sebagai tahun yang lebih gembira dan bermakna berbanding tahun 2012.
  3. Menyelesaikan FYP dengan jayanya!
  4. Graduate dengan keputusan yang cemerlang!
  5. Mendapat kerja yang baik dan bersesuaian dengan jiwa TK.
  6. Err… Kahwin? HAHA!! Takkan lah…! Calon pun tak ada lagi!


Ni TK punya azam 2013.
Korang?

No comments: