(   ̄)y―oo0O0O〇○**

Saturday, 13 August 2011

KONSTRUKSI YANG HEBAT!


Gambar-gambar di bawah menunjukkan beberapa hasil-hasil binaan yang dapat memberikan impak yang hebat kepada pengguna-penggunanya… 


Tandas jenis ni dapat membantu menghilangkan rasa bosan ketika melepas disamping dapat membantu dalam mengeratkan silaturrahim sesama manusia...  
Sila duduk setiap kali guna tangga ini... Dikhuatiri terhantuk kepala jika berdiri...
Kegunaan pintu?
Tarik? Tolak? Rempuh je la!
Ada sesiapa berani nak guna?
Memang satu penjimatan... Kalau wiper rosak nanti boleh guna span je... Hehe~

7 comments:

Bui Junaidi said...

hahaha..gmbr last tu lucu lah..

TK said...

haha... nnt jgn betul2 wat mcm ni lak bui...

alif haris said...

kahkahkah ! fail !! :D

Si Pujangga said...

tandas yg cool.. hahaha...

TK said...

@ alif haris
haha! memang fail!

@ Si Pujangga
cool kan?? hehe~

~ku hanya seorang insan~ said...

gmba yang first tuh Nice..haha..
Buang Berjemaah..HUHUH..

TK said...

@ ~ku hanya seorang insan~
haha... tak la asyik termenung lama je time buang tuh... leh berborak, berdiskusi dll... Haha... nak bincang pasal keje pun boleh!