Rabu, 9 Jun 2021

WW 2021/21: SEKALI SEKALA LUNCH MACAM INI

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Hehe... Entri kali ini pendek saja. Nama pun Wordless Wednesday (WW) kan... Merujuk kepada gambar di bawah, inilah yang berlaku bila sekali sekala rasa nak makan menu lain selain nasi. 😁

26 ulasan:

  1. Lapar pulak tengok makanan sedap petang2 nih ..

    BalasPadam
  2. Best tu. Lama tak makan piza.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Samaaa!! Ni pizza frozen yang beli kat pasaraya. Sedap juga!

      Padam
  3. betul hari2 mengadap nasi..aduhaii bosan lagi2 time PKP nih..huhuuu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cik TK pun.. jadi sekali sekala kita tukar selera!

      Padam
  4. Nampak meriah menunya
    Selamat menjamu selera

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehe teeima kasih wak! Sekali sekalaaa

      Padam
  5. Tumpang makan.... terliur!

    BalasPadam
  6. Sedap juga nih, janji kenyang

    BalasPadam
  7. Sedap! Sesekali ubah selera, kan. Alhamdulillah. :)

    BalasPadam
  8. sekali sekala camni pon layan!

    BalasPadam
  9. Makanan mcm ni memang jd fav adik2 ipar ler tp nina mkn sikit saja sbb tak kenyang huhu

    BalasPadam

Dipersilakan kepada semua untuk tinggalkan komen dan pendapat korang di sini. Nak tinggalkan jejak di sini pun boleh! Nanti Cik TK blogwalking ke sana ya!