Isnin, 1 Februari 2021

IT'S FEBRUARY!!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera. 

Hari ini di permulaan bulan kedua 2021, bulan Februari yang mana hari ini merupakan hari cuti, sempena Hari Wilayah. Yang mana cuti, tiada urusan bawa-bawalah diri berehat dirumah ya! Kepada yang bekerja pula, jangan lupa ikut SOP ya! 

Cepat betul dah masuk Februari kan. Terlalu pantas rasanya masa berjalan. Pagi ini Cik TK tak mahu tulis panjang lebar. Nak habiskan masa main dengan anak buah hari ni. Jumpa lagi dalam entri akan datang!!

Nota: Dah lama tak guna aplikasi blogger, rasa kekok pula. 


20 ulasan:

  1. Selamat bercuti dan rehat santai.

    BalasPadam
  2. Dah masuk februari dah! entah smbung PKP atau x..kak shida dah muak duk rumah ni..nak pegi kerja huhuuu..kirm salam kat anak2 buah cik TK yg comel lote tu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Huhuuu sama la kita kak shida!! Harap keadaan ini semakin membaik dan pulih..

      Hehe anak buah Cik TK dah start merangkak! Comel!!!

      Padam
  3. Balasan
    1. Happy february juga atie!! Ceria2 selalu!!!

      Padam
  4. Ye, sekarang ni kena bawa bawa berehat di rumah je. Biar cepat pandemik ni pupus dan berakhir.

    BalasPadam
  5. Happy February, Cik TK! Moga Februari lebih manis dan indah buat kita semua.

    BalasPadam
  6. Balasan
    1. Haha kan.. kang jap lagi kejap je dah Mac

      Padam
  7. pejam celik pejam celik.eh dah masuk Februari.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kannn.. cepat je masa berlalu kan kak fieza..

      Padam

Dipersilakan kepada semua untuk tinggalkan komen dan pendapat kalian di sini. Nak tinggalkan jejak di sini pun boleh! Nanti Cik TK blogwalking ke sana ya!