Rabu, 31 Mac 2021

WW 2021/13: CUCI MATA DI AIR PANCUT KLCC PARK

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Orang biasa panggil tempat ni Symphony Lake.

Dulu-dulu Cik TK lepak sini ada muzik.

Air pancut tu akan menari ikut muzik.

Tapi kali ini Cik TK datang sini tiada muzik pula.

Bukan malam tadi la.

Ini beberapa hari yang lalu.

Jadi layan sahaja pergerakan air pancut dan pertukaran warna lampu-lampunya. 



16 ulasan:

  1. Kan... dulu2 ada muzik..
    lately ni dah xde...
    mcm x best plak...

    BalasPadam
  2. Cantik. Warna-warni pelangi.

    BalasPadam
  3. Cantikk. Meriah betul warna lampunya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. ...dan fascinating tengok pergerakan air!

      Padam
  4. Alahai. Lama betul tak singgah sini.
    Mungkin boleh try bawa anak-anak pergi waktu malam tengok air pancut berwarna-warni..
    Mesti mereka seronok.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Budak2 mesti excited tengok kan kak....

      Padam
  5. Lama tak pergi lepak tengok air pancut KLCC.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ada kesempatan nanti boleh la singgah bila pergi area sana

      Padam
  6. lama tak jalan-jalan tengah bandar kl

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ada kesempatan nanti boleh la kak dana jalan2 tengah bandar

      Padam
  7. Balasan
    1. Cantik atie, lagi bila sebelum ni tengok lampu dan air gerak2 ikut rentak lagu

      Padam
  8. Wah,cantik jugak ehh.nty dpt rentas negeri,nak ajak laki pegii sinii laa. Sebab tempat nii dkt ngan rumah mil..hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. alang-alang sampai sini nanti boleh bawa hud pergi petrosains atau aquaria. mesti hud suka!

      Padam

Dipersilakan kepada semua untuk tinggalkan komen dan pendapat kalian di sini. Nak tinggalkan jejak di sini pun boleh! Nanti Cik TK blogwalking ke sana ya!