(   ̄)y―oo0O0O〇○**

Tuesday, 12 July 2011

LAWAK: AYAM BAKAR KE BAKAR AYAM?

Assalamualaikum dan selamat pagi pembaca sekalian... Lama sudah aku tak update... huhu~ Agak sibuk sikit... Jadi agak jarang buka lappy aku ni... 

Oh ya, mulai entry ini aku akan mula menggunakan nama panggilan TK (cara sebutan 'ti-kay') ya!

Tak dapat dinafikan, mesti ramai di antara korang ni suka makan ayam bakar kan?

Hari ni TK nak kongsi satu resepi mudah untuk masak ayam bakar... 

Bahan-bahannya mudah saja... Korang cuma perlukan dua bahan, iaitu ayam dan api... (Uik?? Biar betul? hehe~)

Kemudian lakukan seperti yang ditunjukkan dalam gambar di bawah!



Okay... maaf ya! TK cuma melawak je... tengah bosan ni... hihi~

sumber: lawak.net

4 comments:

Black Winter said...

keciannye ayam tu. kepanasan!

Bui Junaidi said...

aih2..kesian ayam2 tuu..
kenapa dia org bakar mcm tu
nampak kejam..

Sunah Sakura said...

hoh?? bakar hidup2 ke??

TK said...

Black Winter >> tu la..! cian kat ayam tu kan...

Bui Junaidi >> memang kejam! dosa tu, menyiksa binatang...

Sunah Sakura >> kalo ikut kat gambar tu, mcm bakar hidup2... tp jgn la nnt awak g bakar ayam mcm tu psl teringin sgt nak mkn ayam bakar ek... cian kat ayam tu...