(   ̄)y―oo0O0O〇○**

Tuesday, 8 April 2014

DAH BERPUNYA?

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Pernah tak korang ditanya soalan-soalan sebegini ditempat kerja?

"Dah berpunya ke belum? Kalau belum, ada can laa..."
"Dah ada boyfriend ke?"
"Single lagi ke?"
"Ada whatsapp tak?"
"Minta nombor fon boleh?"

Aish~ Bekerja di kawasan yang banyak berurusan dengan pekerja operasi yang majoritinya lelaki sememangnya Cik TK tak boleh nak elak daripada ditanya dengan soalan-soalan macam ni. 

Bila tak layan, takut dikata sombong. Bila layan takut lain pula jadinya. 

Cik TK tipu je diorang kata dah ada boyfriend. Hehe~

Kalau korang alami situasi macam ni, apa yang korang buat? 

p/s: Rasa aneh sangat bila tetiba je ada staf panggil madam. Saya bukan bos dan saya belum kahwin lagi la... Huhu~

Agak-agak kalau buat muka macam ni sepanjang masa ada yang berani nak tegur tak? Hehe~


2 comments:

ayut said...

Laki klu jmpe pmpuan gitula...nyibuk je nk tahu tu ini

Cik TK said...

@ayut betul tu...!