(   ̄)y―oo0O0O〇○**

Saturday, 1 March 2014

Repost: REALITINYA.....

Assalamualaikum dan salam sejahtera...


Pada zaman yang penuh dengan pelbagai hiburan ini, aku pasti, ramai di antara kita sangat sukakan muzik.... memang tak boleh nak dinafikan lagi... sebab Cik TK pun macam tu juga... 

Selain daripada handphone, ada yang siap miliki pemain muzik seperti pemain mp3, iPod bagai... lepas tu selalu la sumbat telinga dengan headphone, tujuannya untuk dengar lagu... kekadang tu rasa macam volume tak cukup kuat... apa lagi, volume dinaikkan sampai orang kat sebelah pun boleh dengar... aku terfikir jugak, tak rasa macam nak pekak ke orang yang dengar kuat-kuat sangat tu...

Dah tu, tak cukup dengan volume yang kuat... dia nak nyanyi pulak... dah la suara tu "sedap" sangat... masuk pertandingan nyanyi memang gerenti fail la...! hehe~ bukan nak mengata orang, pasal kadang-kadang Cik TK pun macam tu juga... 

Tapi, pernah tak korang terfikir... Tentang apa reaksi orang di sekeliling bila korang nyanyi? Sama seperti yang korang fikirkan ke?


Okay, sekadar hiburan... sesiapa sila jangan terasa oke...

4 comments:

Encik Amie said...

sy rajin jumpa kelakuan yang tak senonoh camnih.

TetikusMerah said...

huu~ dah selalu jumpa orang macam ni... kadang-kadang tu bising sangat sampai ganggu orang nak study... dan lagi menyakitkan hati bila orang tu tak pakai headphone/earphone, sebaliknya, dia guna speaker dengan volumenya yang kuat. rasa macam nak campak je lappy dia...

Aujinz said...

campak jer lappy dia.. koh koh koh

TetikusMerah said...

haha...!!! kalau ikutkan perasaan, memang itulah yang nak dibuat...