(   ̄)y―oo0O0O〇○**

Saturday, 25 August 2012


Macam mana nak tahu orang di keling sekeliling anda tak menyukai anda ? lepas ni, korang boleh la usha-usha sesiapa yang ada gaya atau tingkah laku kawan-kawan anda atau sesiapa la yang ada persamaan dalam list kt bawah ni :

1. Mereka tak akan makan makanan anda.

2. Mereka akan berdiam diri dan mengelakkan diri beliau daripada berborak dengan anda.

3. Mereka akan layan anda dengan baik secara tetiba, sebab apa ? sebab mereka  tu baru je mengumpat pasal anda.

4. Mereka langsung tak menjawab persoalan anda.

5. Mereka banyak keluar atau berdiam diri dalam bilik bagi mengelak jumpa anda.

6. Mereka akan bagi kerja yang susah gila dekat anda.

7. Selalulah masuk ke PESBUK mereka, kerana kt sana mesti akan ada kata-kata perli tentang anda.

8. Apabila anda berada dalam satu GROUP (kira dalam berkumpulan), salah seorang sahaja yang layan anda. itu pun sebab kesian kat anda.

No comments: