(   ̄)y―oo0O0O〇○**

Monday, 9 July 2012

SEGMEN: KEMBAR TK

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Emm... Dalam entri kali ni TK nak join satu segmen ni. Err... Kalaulah korang perasan kan, dah lama kan TK tak join apa-apa segmen. Kali ni tiba-tiba TK rasa nak join segmen dari blog CX ni.

Rasa macam menarik kan segmen ni, ia mengumpulkan blogger-blogger mengikut bulan kelahiran. Mana tau nanti dapat berkenalan dengan blogger bukan setakat sama bulan kelahiran, malah sama tarikh lahir lagi! Woah, jumpa kembar! Sungguh menarik!

Apa lagi? Klik je banner di atas kalau nak join sekali!


Tarikh lahir: 15 Disember 1989
Bintang kelahiran: Sagittarius
Jantina: Perempuan


1 comment:

cx's said...

tq my dear sudi join :)