(   ̄)y―oo0O0O〇○**

Tuesday, 28 June 2011

SAKITKAN MATA KORANG KAT SINI...!!! HAHAHA!!!


Assalamualaikum pembaca-pembaca sekalian... maaf la jarang update... sekarang ni waktu busy sikit... tengah mencari tempat untuk aku punya Latihan Industri (LI)... huhu~ Pening betul kepala... Sebab tak pasti nak buat kat mana... 

Baiklah, balik ke tajuk asal... nak sakitkan mata? Apa la aku merepek tu kan...? Hehe~ Sedang aku merayau-rayau di internet seperti biasa... Lepas tu, aku terjumpa ini.... cuba korang perhatikan... (sila klik gambar untuk saiz penuh)


perhatikan... bintik hitam ke putih ni?




roda yang berputar?




warna pelangi....!



urghh... jadi? macam mana? sakit tak mata korang?


7 comments:

Bui Idzra Ryn said...

pening2 lalat dh kepala bui..hehehe

TetikusMerah said...

hahaha!!

niena shopping2u said...

huhh.. mata ni rasa cam nk terkeluar je bla tgk pic ni..

seterusnya

http://www.my-shopping2u.com/2011/06/promosi-blog-2.html

haney said...

bukan sakit mata tapi sakit kepala! ahhahah :P

NuSaNa NoSa 91 said...

ahahahahaa~ dah sakit mata ni.. bila pndg tempat lain, nmpk pelangi je.. wahahahaha~ ^_^

Siti Arfah said...

Mmg sakit mata. penin2. hehe

[sutera kasih] said...

juling sebentar hehe