(   ̄)y―oo0O0O〇○**

Monday, 23 May 2011

MENCIUM KATAK, JADILAH PUTERA KACAK!

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Sejak kita semua kecil lagi kita semua telah didedahkan dengan pelbagai kisah-kisah dongeng... dan terdapat sebuah kisah dongeng seperti kisah putera katak di mana katak itu akan bertukar menjadi seorang putera yang kacak setelah menemui cinta sejatinya. tahu kan kisah tu...? jangan kata korang tak tau pulak ek...

Bertukarlah kepada putera yang kacak wahai katak.... 

Opss... ini semestinya bukan putera katak... haha! 


tapi itu adalah cerita dalam kisah dongeng.... penamat yang bahagia bukan?

macam mana pula kalau akhirnya perkara lain yang berlaku?

sila klik untuk tumbesaran! 

erk....

p/s: Aku ni tak berapa suka dengan katak, walaupun dah selalu 'berurusan' dengan katak... sebab jurusan aku ni memerlukan aku 'bermain' dengan macam-macam jenis haiwan... Tapi walau apapun, aku tetap suka dengan katak-katak kat bawah ni...! 

keroro gunso!